Меню KDT
Для того чтобы сменить домен на .edu.kz прежде необходимо заполнить заявку на сайте otanbilim.kz/requestsedu
Уважаемые школы!!! мы набираем группы для бесплатного обучения по теме "Возможности вашего сайта". Заявки принимаются через службу технической поддержки (тикет)

logo.png?_=1524731137
Астана қаласы әкімдігінің «Ыбырай Алтынсарин атындағы № 83 мектеп-гимназия» шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік коммуналдық кәсіпорны


+7 7172 49-07-40

Балалар бірге оқуы керек. Инклюзивті білім беру.

Инклюзивті білім беру дегеніміз – балалардың жынысына, жас ерекшеліктеріне, географиялық тұратын жеріне, қимыл-қозғалыстық және ақыл-есінің жағдайына, әлеуметтік-экономикалық жағдайына қарамастан, сапалы білім алу және өздерінің потенциалдық дамыту мүмкіндігіне ие болу.

Инклюзивті оқытудың негізгі принциптері:
1. Адам құндылығы оның мүмкіндігіне қарай қабілеттілігімен, жеткен жетістіктерімен анықталады.
2. Әрбір адам сезуге және ойлауға қабілетті.
3. Әрбір адам қарым - қатынасқа құқылы.
4. Барлық адам бір - біріне қажет.
5. Білім шынайы қарым - қатынас шеңберінде жүзеге асады.
6. Барлық адамдар құрбы - құрдастарының қолдауы мен достығын қажет етеді.
7. Әрбір оқушы үшін жетістікке жету - өзінің мүмкіндігіне қарай орындай алатын әрекетін жүзеге асыру.
8. Жан - жақтылық адам өмірінің даму аясын кеңейтеді.


 

Инклюзивті білім беру – барлық балалардың қажеттіліктері мен қажеттіліктеріне жауап беруде оқу орындарын реформалау.

Инклюзия – балаларды жыныстық, этникалық, діни қатыстылығына, бұрынғы оқу жетістіктеріне, денсаулық жағдайына, даму деңгейіне, әлеуметтік-экономикалық жағдайына қарамастан жалпы білім беретін мектепке қосу үрдісі.

Инклюзия – қолжетімді білім беру мекемелеріндегі барлық адамдар үшін барынша қолжетімді білім беру үрдісі, әрбір адам үшін алға мақсаттар қоя отырып, оқу үрдісін дамыту.

Инклюзия – балалар арасындағы жақсы қарым-қатынас пен достық үшін жағдай жасау үрдісі.

 

Инклюзивті мектеп ережелері

Барлық оқушылар мектеп үрдісінде тең.

Барлық студенттер күні бойы оқу процесіне бірдей қол жеткізе алады.

Барлық оқушылар тең әлеуметтік байланыс орнату үшін тең мүмкіндіктерге ие болуы керек.

Тиімді оқыту жоспарланадвы және жүргізіледі.

Барлық қызметкерлер енгізу үдерісін жеңілдететін стратегиялар мен рәсімдерге, яғни тәрбиеленушілер арасындағы әлеуметтік интеграцияға оқытылды.

Бағдарламада әр оқушының қажеттіліктері ескеріледі.

Отбасылар мектеп өміріне белсенді қатысады.

Барлық қызметкерлердің көңіл-күйлері позитивті және өз міндеттерін түсінеді.

 

2 БӨЛІМ

Қазақстан Республикасында инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық негізі

ХАЛЫҚАРАЛЫҚ КОНВЕНЦИЯЛАР, ДЕКЛАРАЦИЯЛАР, ЕРЕЖЕЛЕР

  • "Бала құқықтары туралы" БҰҰ конвенциясы. БҰҰ Бас Ассамблеясы қабылдаған: 1989 жылғы 20 қарашадағы 44/95 қарар;
  • Мүгедектер үшін тең мүмкіндіктерді қамтамасыз етудің стандартты ережелері. БҰҰ Бас Ассамблеясы қабылдаған: 1993 жылғы 20 желтоқсандағы 48/96 қарар;
  • Ерекше қажеттіліктері бар адамдарға білім беру саласындағы қағидаттар, саясат және практикалық қызмет және ерекше қажеттіліктері бар адамдарға білім беру жөніндегі іс-шаралар шеңбері туралы Саламанка декларациясы", Саламанка, Испания, 1994 ж;
  • Дакар іс-қимыл шеңбері: барлығына білім беру: ұжымдық міндеттемелерді орындау. Білім беру бойынша Дүниежүзілік форум қабылдаған (Дакар, Сенегал, 2000 жылғы 26-28 сәуір)
  • Мүгедектердің құқықтары туралы БҰҰ конвенциясы. БҰҰ Бас Ассамблеясы қабылдаған: 2006 жылғы 13 желтоқсандағы 61, 106 қарар.

ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРІЛУІНЕ ҚАЖЕТТІЛІГІ БАР БАЛАЛАРҒА БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫНДАҒЫ ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ЗАҢНАМАСЫ

  • Қазақстан Республикасының Конституциясы. 1995 жылғы 30 тамызда республикалық референдумда қабылданды.
  • Қазақстан Республикасындағы Баланың құқықтары туралы 2002.08.08 N 345-II Заңы
  • "Білім туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319-III Заңы (24.10.2011 ж. жағдай бойынша өзгерістермен және толықтырулармен)
  • Қазақстан Республикасының "ҚР сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы" 2001 жылғы 16 шілдедегі № 242-11 Заңы
  • Кемтар балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы 2002 жылғы 11 шілдедегі N 343 Заң
  • "Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы" 2005 жылғы 13 сәуірдегі № 39-III ҚРЗ Заңы

 

БІЛІМ БЕРУДІ ДАМЫТУ САЛАСЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК БАҒДАРЛАМАЛАР МЕН ЖОСПАРЛАР

  • Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 7 желтоқсандағы №1118 Жарлығымен бекітілген.
  • Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын іске асыру жөніндегі 2011-2015 жылдарға арналған іс-шаралар жоспары (1-кезең). Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 11 ақпандағы № 130 қаулысымен бекітілген.
  • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым Министрлігінің 2011 - 2015 жылдарға арналған стратегиялық жоспары. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 19 ақпандағы № 160 қаулысымен бекітілген.

 

ҚР ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ БОЙЫНША НОРМАТИВТІК ҚҰЖАТТАР

Құжаттың атауы

Бекітілген күні

"Арнайы білім беру ұйымдарының типтері мен түрлерінің тізбесін, арнайы білім алуға мұқтаж адамдар үшін білім беру ұйымдарындағы қажетті орындар санын бекіту туралы"ҚР Білім және ғылым министрінің м.а. 2003 жылғы 29 № 787 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы".

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2006 жылғы 20 сәуірдегі №902 бұйрығымен бекітілген.

Түзету және инклюзивті білім беру кабинеттерінің қызметін ұйымдастырудың үлгілік қағидалары

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 28 қаңтардағы № 27 бұйрығымен бекітілген.

Даму мүмкіндіктері шектеулі балаларға интеграцияланған (инклюзивті) білім беруді ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсынымдар.

ҚР БҒМ 2009 жылғы 16 наурыздағы №4-02-4/450 хаты.

Білім беру ұйымында кохлеарлық имплантациядан кейін балаларды анықтау бойынша нұсқаулық-әдістемелік хат.

ҚР БҒМ 2009 жылғы 2 шілдедегі №4-02-4/1228 хаты

Білім беру ұйымдарында аутизмі бар балаларды анықтау бойынша әдістемелік ұсынымдар.

ҚР БҒМ 2010 жылғы 28 мамырдағы №4-02-4/1435 хаты

Ерте жастағы балалардың есту қабілетінің бұзылуының скринингін және диагностикасын ұйымдастыру қағидалары.

ДМ 2009.09.28 №478 бұйрығымен бекітілген

Мүгедек балалар үшін оқу сабақтарын ұйымдастыру тәртібі туралы ереже, стационарлық емдеу-профилактикалық емдеу курсынан өтетін, оңалту және басқа да денсаулық сақтау ұйымдарында

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2004 жылғы 26 қарашадағы №974 бұйрығымен бекітілген

Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрлігімен 2004 жылғы 26 қарашада келісілген

Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамыту тұжырымдамасы

пысықталуда

Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамыту жөніндегі ұлттық іс-әрекет жоспары

пысықталуда

Жалпы білім беру ортасында мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру ережелері.

Әзірленген, ҚР БҒМ-де бекітуге ұсынылған

Инклюзивті білім беру ұйымының қызметін ұйымдастыру қағидалары

Әзірленуде

"Мемлекеттік білім беру ұйымдары қызметкерлерінің үлгі штаттарын және педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген адамдар лауазымдарының тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 30 қаңтардағы № 77 қаулысы

Инклюзивті мәртебесі бар мектепке дейінгі және мектептік жалпы білім беру ұйымдарында даму мүмкіндіктері шектеулі балалармен жұмыс істеу үшін мамандарға қатысты толықтырулар енгізу туралы ұсыныстар әзірленеді.

 

 

Баланың әл-ауқат кеңесі

Бұл тұрақты жұмыс істейтін, ортақ мақсаттармен біріктірілген, білім беру бағдарламасына сәйкес ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланы психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыратын, сондай-ақ инклюзивті білім беру ортасының барлық субъектілерін сүйемелдеуді жүзеге асыратын мамандардың Үйлестірілген ұжымы.

БӘАК қызметінің мақсаты:

Өзін-өзі жан-жақты жүзеге асыру үшін жағдай жасау мақсатында ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды психологиялық-педагогикалық қолдауды әзірлеу және жоспарлау.

БӘАК міндеттері:

  • Дамуындағы ауытқуларды анықтау және ерте (баланың білім беру ұйымында болған алғашқы күндерінен бастап) диагностикалау;
  • Стратегияны нақтылау және сүйемелдеу тактикасы мен технологияларын айқындау;
  • Іс-шаралардың тиімділігін динамикалық бағалау;
  • Білім беру процесіне қатысушылардың (мұғалім, оқушы, ата-ана)өзара іс-қимылы мен қызметін үйлестіру;
  • Диагностикалық қиындықтар, жанжал жағдайлары туындаған кезде, сондай - ақ СБТ ұсынымдарын іске асыру процесінде оң динамика болмаған кезде-баланы психологиялық-медициналық-педагогикалық қызмет шеңберінде комиссияға жіберу;
  • Инклюзивті сынып оқушыларын психологиялық-педагогикалық қолдау.

БӘАК құжаттамасы:

  • Жетістіктер мен қиындықтарға бағалау жүргізуге келісім беру;
  • Бақылау нысаны;
  • Білім берудегі жетістіктерді сипаттау;
  • Сауалнама;
  • Ерекше білім беру қажеттіліктерін бастапқы (қайталама) бағалау туралы анықтама;
  • Арнайы оқытуды ұсыну немесе білім беруді қолдауды қамтамасыз ету туралы анықтама.

Ақпараттық-ағарту жұмысы

  • Алехина, С. В. инклюзивті білім беру: Тарих және қазіргі заман: оқу-әдістемелік құрал / С.В. Алѐххина. - Мәскеу: "Бірінші қыркүйек" педагогикалық университеті, 2013. – 33 б.
  • Инклюзивті білім беру: [жинақ]. Вып. 1 / құраст. 1994 Жылы 10 Қаңтарда Дүниеге Келді. - Мәскеу: мектеп кітабы, 2010
  • Инклюзивті білім беру: мақалалар жинағы / Құраст .  М. Р. Битянова. - Мәскеу: "сынып жетекшілігі және оқушыларды тәрбиелеу" журналының кітапханасы, 2015. – 224 б.
  • Инклюзивті білім беру: инновациялық жобалар, өткізу әдістемесі, жаңа идеялар:ғылыми-әдістемелік материалдар жинағы / под науч. Қазақ энциклопедиясы - Мәскеу
  • Митчелл, д. арнайы және инклюзивті білім берудің тиімді педагогикалық технологиялары: кітаптың тараулары / Дэвид Митчелл; ағылшын тілінен аударған. Қазақ Энциклопедиясы
  • Воронкова В.В. " VIII типтегі арнайы (түзету) білім беру мекемелерінің бағдарламалары. Дайындық сыныбы"

 

Президент жолдауы

Адалдық алаңы

Жарменова Гульмира Сергазиевна

     СЕНІМ ТЕЛЕФОНДАРЫ

    АСТАНА қ. БІЛІМ БЕРУ ПОРТАЛЫ

Choose Colour