“Қазақстан ұстаздарының көшбасшылығы” бастамасы
(TLK-ҚҰК/TLK-ЛУК)
Іс-әрекет жоспары
2020-2021
Стратегиялық топ мүшелері/
ББҚ “Бәрінеарналғанмектеп”/ООФ “Школадлявсех”– ГульбаданЗакаева, ХартсКем (HertsCamNetwork) - ШилаБолл,
НУЖББМ/НУВШО – Д-р ГулмираКанаева
Әр мектептен 2 фасилитатор (тәжірибелі ұстаз-тренер немесе Бірінші деңгейді аяқтаған және мектептің ғылыми істер жөніндегі директор орынбасары) және 15-тен аспайтынқатысушы ұстаздар/
Күні |
Іс-шаралар |
Жауаптылар |
Қосымша ақпарат |
|
6.10-17.10.2020 |
Фасилитаторлар мен қатысушыларды анықтау
|
Мектеп директорлары мен фасилитаторлар
|
Бағдарламаға қатысу тек әркімнің өз қалауымен іске асады
|
|
17.10.2020 (сенбі)
|
10.00-11.00 (Алматы уақыты)
|
Кіріспе конференция Мектеп директорларының кездесуі
|
Сорос Қазақстан қоры және стратегиялық топ мүшелері
|
Кездесу қазақ және орыс тілдерінде өтеді
|
11.00-12.00
|
Кіріспе конференция Мектеп директорларының кездесуі/ Фасилитаторлар кездесуі
|
|||
12.00 – 13.00
|
ХартсКем кәсіби қауымдастығы мүшелерімен кездесу
|
Стратегиялық топ мүшелері
|
||
14.30-16.00
|
Халықаралық мектепаралық кездесу
|
Стратегиялық топ мүшелері
|
Кездесу ағылшын тілінде өтеді
|
|
24.10.2020 |
Фасилитаторлар кездесуі
|
Стратегиялық топ мүшелері
|
Бірінші топтық сессияны жоспарлау. Кездесу алдында Нұсқаулықтан бірінші топтық сессияның құрылымы жөнінде оқып келу қажет
|
|
26.10-6.11.2020 |
Мектепішінде бірінші онлайн топтық сессияны өткізу
|
Фасилитаторлар мен қатысушылар
|
Мектеп ішінде топтық сессияларды фасилитаторлар өткізеді
|
|
6-7.11.2020 (жұма/сенбі) |
Бірінші мектеп аралық кездесу
|
Бірінші мектепаралық кездесу
|
Қатысушылар өз кәсіби мәселерін анықтайды
|
|
13-14.11.2020 |
Фасилитаторлар мен мектеп директорларының кездесуі |
Стратегиялық топ мүшелері |
Екінші топтық сессияны жоспарлау. Кездесу алдында Нұсқаулықтан бірінші топ құрылымы жөнінде оқып келу қажет. Көшбасшылық пен мектепаралық қауымдастық құру мәселелері талқыланады
|
|
16.11- 4.12.2020 |
Мектепішінде екінші онлайн топтық сессияны және бетпе-бет кездесулер өткізу |
Фасилитаторлар мен қатысушылар |
Мектепішіндетоптықсессиялармен бетпе-бет кездесулерді фасилитаторлар өткізеді
|
|
5.12.2020 (сенбі) |
Фасилитаторлар кездесуі |
Стратегиялық топ мүшелері
|
Үшінші топтық сессияны жоспарлау. Кездесу алдында Нұсқаулықтан бірінші топ құрылымы жөнінде оқып келу қажет
|
|
7.12.- 26.12.2020 |
Мектепішінде үшінші онлайн топтық сессияны өткізу |
Фасилитаторлар мен қатысушылар
|
Мектепішіндетоптықсессияларды фасилитаторлар өткізеді
|
|
16.01.2021 (сенбі) |
Екінші мектепаралық кездесу
|
Стратегиялық топ мүшелері, мектеп директорлары, фасилитаторлар мен қатысушылар |
Қатысушылар өздерініңіс-әрекет жоспарымен бөліседі
|
|
23.01.2021 |
Фасилитаторлар кездесуі
|
Стратегиялық топ мүшелері
|
Төртіншітоптықсессияныжоспарлау. Кездесу алдында Нұсқаулықтан бірінші топ құрылымы жөнінде оқып келу қажет |
|
25.01-13.02.2021 |
Мектепішіндетөртіншіонлайнтоптықсессияныжәне бетпе-бет кездесулер өткізу
|
Фасилитаторлар мен қатысушылар |
Мектепішіндетоптықсессиялармен бетпе-бет кездесулерді фасилитаторлар өткізеді
|
|
20.02.2021 |
Фасилитаторлар мен мектеп директорларының кездесуі
|
Стратегиялық топ мүшелері
|
Бесіншітоптықсессияныжоспарлау. Кездесу алдында Нұсқаулықтан бірінші топ құрылымы жөнінде оқып келу қажет. Көшбасшылық пен мектепаралық қауымдастық құру мәселелері талқыланады |
|
22.02-20.03.2021 |
Мектеп ішінде бесінші онлайн топтық сессияны өткізу
|
Стратегиялық топ мүшелері
|
Мектеп ішінде топтық сессияларды фасилитаторлар өткізеді
|
|
26-27.03.2021 (жұма/сенбі) |
Екінші мектепаралық кездесу
|
Стратегиялық топ мүшелері, мектеп директорлары, фасилитаторлар мен қатысушылар |
Қатысушылар өздерінің жобаларының іске асуымен бөліседі
|
|
3.04.2021 |
Фасилитаторлар мен мектеп директорларының кездесуі |
Стратегиялық топ мүшелері |
Алтыншы топтық сессияны жоспарлау. Кездесу алдында Нұсқаулықтан бірінші топ құрылымы жөнінде оқып келу қажет. Көшбасшылық пен мектепаралық қауымдастық құру мәселелері талқыланады |
|
5.04.2021-14.05.2021 |
Мектеп ішінде алтыншы онлайн топтық сессияны және бетпе-бет кездесулер өткізу
|
Стратегиялық топ мүшелері
|
Мектеп ішінде топтық сессиялар мен бетпе-бет кездесулерді фасилитаторлар өткізеді
|
|
15.05.2021 |
Фасилитаторлар кездесуі: портфолионы бағалау және сертификация мәселерін талқылау |
Стратегиялық топ мүшелері
|
|
|
17.05.2021-1.06.2021 |
Портфолионы тапсыру және мектеп ішінде жобалармен бөлісу |
Фасилитаторлар портфолионы бастапқы бағалаудан өткізеді
|
|
|
28-29.05.2021 |
Қорытынды конференция
|
Сорос Қазақстан қоры және стратегиялық топ мүшелері |
Бағдарлама қатысушылары өздерінің жобаларының ықпалымен бөліседі және халықаралық әріптестермен тәжірибе алмасады
|
|
1.06.-15.06.2021 |
Қатысушылардың портфолиосын бағалау мақсатымен фасилитаторлармен жеке кездесулер өткізу
|
Фасилитаторлар мен стратегиялық топ мүшелері
|
|
|
15.06-1.07.2021 |
Сертификаттарға қол қою және жіберу
|
Стратегиялық топ мүшелері
|
|
|
26.06.2021 |
Халықаралық ХартсКем конференциясы
|
Стратегиялық топ мүшелері
|
Ұстаздардың жобалары таңдалып, конференцияға қатысуға шақырылады |
«Қазақстан ұстаздарының көшбасшылығы» Халықаралық жобаны жүзеге асыру
Қазіргі заман талабына сай білім беру жүйесінде қүрделі өзгерістер орын алуда. Қазақстанның білім беру жүйесі де шет елдік тәжірибелермен танысып, әлемдік білім беру қоғамдастығында мәселелерді бірігіп шешіп,ХХІ ғасырдың сынақтарына төтеп беруді көздеп отырған Елорда орта білім беру мекемелерінің ішінде №83 мектеп-гимназияның өзіндік ерекше орын алатынын айта кетуге болады. Былтырғы оқу жылында халықаралық жобаны өте жақсы аяқтап, биылғы оқу жылында да өз жалғасын тапқанын қаладық. Соған сәйкес мектебімізде бірнеше шығармашылық топ өз жұмысын бастады.
Өздеріңіз көріп отырғандай сақтық шаралары сақталды.
Ұстаздарың кәсіби өсуіне ықпал жасау мақсатында құрылған «Ұстаздар көшбасшылығы» жобасының мақсаты өзіміздің кәсіби мәселеміз арқылы ұжымға ықпал етіп, шәкірттерімізбен тығыз байланыста болу болғандықтан әлемдік жағдай – пандемия ұстаздарға кедергі бола алмады. Мектебіміздегі тәжірибелі ұстаздардан құралған топпен жұмысты Ботабекова Қымбат Болатбековна мен Карина Назгуль Аманжоловна бастап кетті
Кез келген жетекші үшін ең маңызды міндет – мектеп ішінде кəсіби мəдениетті қалыптастыру, яғни белгілі бір құндылықтарды, нормалар мен сенімдерді өз мектебінде тəрбиелеу деп айтуға болады.
Педагогтың басқаруындағы жоба басталды. Әркім топта өз кәсіби құндылықтарын аныктап, ойланып, талқылап, күмән тудырған ойларын ортаға салып, іздене бастадық. Жеті қадамның біріншісі жасалды – кәсіби құндылықтар мен мәселелер
Жеті қадамның біріншісі жасалды – кәсіби құндылықтар мен мәселелер анықталды. Білім берудегі басты мәселелер анықталған соң, негізгі мәселеге басымдық беріп, оны іске асыру үшін өзгеріс енгізуге мол мүмкіндік берілді.
Оларға байланысты мектептегі мүмкіндіктер мен кедергілер айтылды, талқыланды, белгілі бір шешімге келдік.
Енді өз жобаларын жүзеге асыруға жоспар керек. Әр педагог жеке кәсіби дамуына қадам басты.
«Қазақстан ұстаздарының көшбасшылығы»
Халықаралық жоба фасилитаторы : Н.А.Карина
2019 жылы тамыз айындағы Назабаев Университеттегі Оқу Семинары, аталған жобаның авторы
Девид Фростпен кездесу
Мектепте үш мектепішілік топтық сессия өткіздік. Мұғалімдердің мәселелерін анықтау,
тәжірибедегі қиындықтардың шешу жолдарын бір- бірімен талқылау.
Мұғалімдермен жеке кездесу, мәселелерді талқылау кезі
Бірінші мектепаралық кездесу. Нұр –Сұлтан қаласының алты мектебінің жобаны жүзеге асыратын мұғалімдері өз іс тәжірибесін постер сессияда және презентация арқылы ортаға салды. №83 мектеп-гимназиясының ұстаздары жас болса да өздрінің кәсіби құзыреттіліктерімен көзге түсті.